Medical Definitions

What is ethical dilemma

Mortality rate meaning

Morbidity definition

Neck rot of onion

what is an ethicist

  • Acasă
    • Despre
    • 49 trăsături
    • Conferințe
    • 2%
  • Trăsătura lunii
  • Cursul online
    • Curs profesori
    • Curs părinți
    • Răspunsuri
    • Testimoniale
  • Manuale
  • Contact
  • Acasă
    • Despre
    • 49 trăsături
    • Conferințe
    • 2%
  • Trăsătura lunii
  • Cursul online
    • Curs profesori
    • Curs părinți
    • Răspunsuri
    • Testimoniale
  • Manuale
  • Contact
Trăsătura lunii
Browse:
  • Home
  • Trăsătura lunii
  • Iunie 2017: Voioșie vs. Autocompătimire

Medical Definitions

What is ethical dilemma

Mortality rate meaning

Morbidity definition

Neck rot of onion

what is an ethicist

Iunie 2017: Voioșie vs. Autocompătimire

by Character First Romania in Trăsătura lunii
Aprilie 2015: Voioșia

Voioșie vs. Autocompătimire

A păstra o atitudine pozitivă chiar și când te confrunți cu situații neplăcute.

Voioșia înseamnă să fii bine dispus chiar și atunci când situația în care ești nu este ideală sau lucrurile nu merg conform planurilor tale. Voioșia înseamnă de asemenea să zâmbești și să vorbești frumos cu ceilalți chiar și atunci când aceștia au uitat să facă ce le-ai cerut mai devreme.

Există o energie specială pe care un om voios o propagă în jurul lui. Studiile medicale au arătat că un zâmbet întărește sistemul imunitar, responsabil cu menținerea sănătății prin anihilarea patogenilor dăunători organismului.

  • Cum am putea să ne exprimăm această trăsătură la finele acestui an școlar, in funcție de rezultatele obținute?
Character First RomaniaPost author

No Comments on “Iunie 2017: Voioșie vs. Autocompătimire”

  1. Florina 1 iunie 2017 at 4:48 pm

    Evaluarea la finele anului scolar ofera indicii atat despre munca profesorului cat si despre cea a elevilor. Cred ca exista multe motive de voiosie atunci cand se pot observa toate achizitiile, deprinderile si abilitatile pe care elevii le-au dobandit pe parcursul unui an de studiu. E incurajator atunci cand si copiii le constientizeaza. Cu siguranta ca fiecare evaluare trebuie sa masoare progresul specific particularitatilor fiecarui copil. Daca totusi sunt situatii in care nu exista progres sau rezultatele sunt in general negative, atitudinea pozitiva poate izvori dintr-o gandire proactiva care gaseste solutii pentru imbunatatirea situatiei.

    Reply

Dă clic aici pentru a anula răspunsul.

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Abonați-vă la „Trăsătura lunii”


Categorii

  • Diverse
  • Răspunsuri profesori
  • Testimoniale
  • Trăsătura lunii

Comentarii recente

  • Ștefan la Martie 2023: Flexibilitatea
  • Fuzzy la Martie 2023: Flexibilitatea
  • Ștefan la 49 cartonașe cu 49 trăsături de caracter
  • Maria la 49 cartonașe cu 49 trăsături de caracter
  • Emilian (Miluș) Văsui la Reportaj TV

Postări recente

  • Mai 2025: Discernământul

  • Aprilie 2025: Rezistența

  • Martie 2025: Vigilenţa

  • Februarie 2025: Virtutea

  • Ianuarie 2025: Ordinea

Logo-ul Mai întâi caracterul

Character First

Program internațional pentru dezvoltare personală ÎN FAMILIE, LA ȘCOALĂ și ÎN COMPANIE.

Se implementează în școlile din România din anul 1998, pe baza unui acord cu Ministerul Educației Naționale.

Politica de confidenţialitate
Politica de utilizare Cookie-uri

Contact

adress-icon

Tel. 0730.399.244
E-mail: romania@characterfirst.com
Calea Miersig, Nr. 1, 417345 Nojorid, Bihor

©2025 Character First Romania